Toimitusehdot
1.Yleistä
Nämä sopimusehdot sisältävät Nanova Oy:n tuotteiden ja palveluiden käyttöä koskevat ehdot, sekä
tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Tilauksen tekeminen verkkosivustolla edellyttää
näiden toimitusehtojen hyväksymistä. Nanova Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman
ennakkoilmoitusta. Ostaessaan tuotteita Nanova Oy:n verkkokaupasta asiakas hyväksyy ehdot ja
sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Pidätämme oikeuden muuttaa tarjolla olevien tuotteiden
valikoimaa sekä hintoja. Tuotteiden saatavuus voi vaihdella.
2. Tuotteet
Nanova Oy:n ylläpitämät tuotekuvat ovat havainnollistavia, ja lopullinen tuote saattaa hieman
poiketa kuvasta. Tuotteiden värisävyt ja koostumus verkkokaupassa saattavat näyttää erilaiselta
kuin luonnossa. Valaistus, näytön asetukset ja valokuvauksen tekniikka voivat vaikuttaa värien
esittämiseen. Pyrimme tarjoamaan mahdollisimman tarkan kuvan ja kuvauksen tuotteista, mutta
suosittelemme tästä huolimatta ottamaan huomioon, että pieniä eroavaisuuksia voi esiintyä.
Tarjoamme mahdollisuuden tilata mallipalat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme ja näin
varmistua tuotteen väristä ennen tilaamista.
3.Mitat
Mittojen ilmoittaja / mittaaja on aina vastuussa annetuista mitoista. Nanova Oy:n tuotteet
valmistetaan mittatilaustyönä asiakkaan ilmoittamien mittojen mukaisesti, joten tuotteita ei voi
palauttaa eikä vaihtaa. Nanova Oy ei vastaa asiakkaan tekemistä mittavirheistä. Kauttamme on
mahdollista tilata lisämaksusta tarkistusmittauspalvelu Uudenmaan, Tampereen ja Turun alueella.
Tällöin Nanova Oy kantaa vastuun mitoista. Tarjouksen tarkistusmittauksesta voi pyytää
asiakaspalvelustamme nanova@nanova.fi.
4.Tilaus
Tilauksen voi tehdä:
– Verkkokaupasta www.nanova.fi
– Sähköpostitse nanova@nanova.fi
– Puhelimitse 044 2857474
Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan
sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti
muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa
olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu
hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja sen
hetkiset toimitusajat ja ymmärtäneen sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa
poiketa värimalleista. Nanova Oy on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen
voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Tuote lähtee
valmistukseen asiakkaan hyväksyttyä asiakaspalvelumme toimittamat tuotteen työkuvat.
5.Toimitus
Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen pihaan/kadunvarteen, jossa on oltava
mahdollisuus perälautapurkuun, sisään kanto ei sisälly hintaan. Asiakkaan on oltava läsnä
toimitushetkellä ja tarkistettava, että tuotteet ja määrät vastaavat tilausta. Rahtikirjaan on
kuljettajan läsnä ollessa merkittävä mahdolliset kuljetusvauriot. Rahdinkuljettajan tulee hyväksyä ja
allekirjoittaa merkinnät rahtikirjassa. Ilmoita viipymättä vahingosta myös Nanovan
asiakaspalveluun nanova@nanova.fi. Nanova Oy hoitaa kuljetukset Schenkerin jakelulla.
Rahti on vakuutettu määränpäähän saakka Nanova Oy:n puolesta. Toimitukset vain mantereelle ja
niin pitkälle kuin isolla kuorma-autolla on mahdollista ajaa turvallisesti. Jos lopullinen sijainti on
esim. saaressa, sovitaan kuljetus lähimpään satamaan mantereella. Lupaamamme kuljetusvakuutus
päättyy, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen.
Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilauksen tekemisen yhteydessä. Toimitusaika-arviot ovat laadittu
Nanova Oy:n valmistuskumppaneiden tuotantoaika-arvioiden perusteella. Tuotantoajat ovat
arvioita, jotka voivat vaihdella ja elää tilausmäärien sekä kausivaihteluiden takia. Nanova Oy
pidättää oikeuden aika-arvioiden muutoksiin. Nanova Oy tai sen kumppanit eivät ole vastuussa
vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista
viivästyksistä.
6.Toimituskulut
Toimituskulut määräytyvät tilauksen koon, painon ja toimitusosoitteen perusteella. Toimituskulut
ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.
7.Tilauksen/toimitusajan muuttaminen
Tilaukseen tehtävästä muutoksesta veloitamme 50€ muutosmaksun. Muutos voidaan tehdä vain
siinä tapauksessa, jos tuotteen valmistamista ei ole vielä ehditty aloittaa. Muutosta tehdessä ota
aina yhteys asiakaspalveluun nanova@nanova.fi, jossa selvitetään, onko muutos vielä mahdollinen.
Toimitusajan siirrosta veloitamme 50€ uuden ajojärjestelyn johdosta sekä varastointimaksun 100€ /
alkava viikko. Jos tilausta ei ole vastaanotettu ja se palautuu Nanova Oy:lle, Nanova Oy veloittaa
varastointikuluja 100€ / alkava viikko ja uuden rahtimaksun.
8.Hinnat
Verkkokaupan hinnat ovat euroissa (EUR) ja sisältävät arvonlisäveron (ALV 24%). Myyjä pidättää
oikeuden hinnanmuutoksiin.
9.Maksu
Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä. Tilaus siirtyy tuotantoon, kun olemme vastaanottaneet
maksusuorituksen kokonaisuudessaan. Verkkokaupan käytettävissä olevat maksutavat ovat:
– Kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet
– Visa-, Visa Electron-, Business Eurocard- ja Mastercard-kortit
– Pivo-, Siirto- ja MobilePay -mobiilimaksutavat
– OP Lasku (hyödykesidonnainen kertaluotto, jolla kuluttaja voi maksaa verkko-ostokset
erissä. Rahoituksen myöntää OP Yrityspankki Oyj, joka tarkistaa kuluttajan luottotiedot
ennen rahoituksen myöntämistä)
– Lasku postitse tai sähköpostitse, laskutuslisä 5€.
10.Tuotteiden varastointi
Jos tuotetta ei asenneta heti, tulee se varastoida asianmukaisesti. Tuotteet tulee varastoida
vaakatasossa tasaisella alustalla. Kaikki tuotteet on hyvä säilyttää alkuperäisissä pakkauksissaan
asennukseen saakka. Varastoinnin olosuhteet tulee vastata ilmankosteuden ja lämpötilan osalta
asuinoloja. Nanova Oy ei korvaa vääränlaisesta säilytyksestä aiheutuneita vaurioita. Nanova Oy ei
ole myöskään korvausvastuussa virheellisesti asennetusta tuotteesta. Rikkinäisiä / viallisia tuotteita
ei pidä asentaa.
11.Vaihto ja palautukset
Tuote on ostajan mitoilla toimitettava mittatilaustuote. Ostajalla ei ole oikeutta peruuttaa kauppaa,
vaikka kyseessä olisi kuluttajansuojalaissa tarkoitettu koti- tai etämyyntikauppa. Palautusoikeus
koskee ainoastaan kuljetuksessa vaurioituneita tuotteita tai tilatuista poikkeavia tuotteita.
Tarkistathan huolellisesti tilauksesi mitat sekä valitsemasi materiaalit.
12.Reklamaatiot
Asiakkaalla on velvollisuus tarkastaa tavaran kunto ja toimituksen oikeellisuus toimituksen
yhteydessä. Vastaanottaja täyttää ja allekirjoittaa rahtikirjan asianmukaisesti. Mikäli asiakas
havaitsee tavaraa vastaanottaessaan, että tuote on mahdollisesti vioittunut, on asiasta
huomautettava kuljettajalle ja kirjattava se rahtikirjaan.
Ilmoitus mahdollisista reklamaatiosta viimeistään seitsemän (7) vrk kuluessa tavaran
vastaanottamisesta. Näkyvät vahingot heti, piilevät 7 vrk sisällä. Reklamaatiot sähköpostitse
osoitteeseen nanova@nanova.fi. Liitä sähköpostiin myös kuva tuotteesta.
Nanova Oy vastaa virheestä, joka on ollut tavarassa luovutushetkellä. Kuluttajan on osoitettava,
että tavarassa on virhe. Virheen oikaisu tehdään ensisijaisesti korjaamalla tai vaihtamalla
virheellinen tavara kohtuullisessa ajassa. Tältä ajalta ei makseta viivästyskorvauksia. Nanova Oy ei
vastaa reklamaatiosta johtuvista asiakkaan välillisistä kuluista. Rikkinäisiä / viallisia tuotteita ei pidä
asentaa.
13.Takuu
Tarjoamme tuotteillemme 5 vuoden takuun valmistusvirheiden varalta. Takuu ei kata normaalia
kulumista eikä virheitä, jotka aiheutuvat vääränlaisesta käytöstä tai huolimattomasta käsittelystä.
Nanova Oy (y-tunnus 3326391-S)
Kehräsaari, Laukontori 9, 33200 Tampere
nanova@nanova.fi
040 7390528/044 2857474